Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

O μεγαλύτερος Ptc! Ενότητα 3: Η καθημερινότητα...

   Ψάχνοντας την έννοια Ptc ανακάλυψα πολλούς ανθρώπους που έγραφαν για το εν λόγω "άθλημα". Οι περισσότεροι από αυτούς αναλωνόταν στην "προσωπική" είσπραξη χρημάτων από προσωπικά κλικ. Χαρακτηριστικές φράσεις του τύπου: "Γραφτείτε σε 20 PTC σάιτ για να παίρνετε 0,1 ή 0,2 λεπτά τη μέρα από το κάθε σάιτ ώστε με 20 σάιτ να πάρετε συνολικά 1 ευρώ/μέρα!" με συγκίνησαν στην αρχή αλλά με κούρασαν μετά όταν είδα ότι δεν υπάρχει μέλλον στην καθημερινή μου ενασχόληση ώστε να ξοδεύω τόση ώρα για να βλέπω διαφημίσεις με τόσο μικρό κέρδος(μιλάμε άλλωστε για 100+ ας πούμε διαφημίσες με πολλή χαμένη ώρα!). Ποια είναι η διαφορά του δικού μου όμως blog και τι σας προτείνω εγώ να κάνετε? Απλά διαβάστε τι έχω κάνει έως σήμερα και τι προτίθεμαι να κάνω μόλις γυρίσω από τις διακοπές.
         Ξεκίνησα λοιπόν κάνοντας απλά κλικ κάθε μέρα στο αγαπημένο μου Neobux ώστε να κερδίσω κάποια δικαιώματα(να γράψω στο forum, να μπορώ να αναβαθμίσω το λογαριασμό μου κτλ).Να προσθέσω επίσης ότι ακόμη και αυτό δείχνει σοβαρότητα αφού δεν αφήνουν όποιον να 'ναι να κάνει ότι θέλει στο σάιτ  ανεβάζοντας έτσι την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους. Όταν έφτασα λοιπόν τα 60 λεπτά(0,60 δολάρια) νοίκιασα το πρώτο μου πακέτο από refferals,τρεις για την ακρίβεια(0,20 ο ένας κοστίζει). Μετά, απλά γλυκάθηκα. Να κάθεσαι και να έρχονται λεφτά? Απλά τέλειο!Πολύ λίγα βέβαια αλλά μπορούσα να  βάλω στο μυαλό μου την αναλογία για περισσότερους refferals! Τι έκανα λοιπόν? Μετά το πέρας της μίας εβδομάδας λοιπόν (ελάχιστος χρόνος για να ξανανοικιάσεις) νοίκιασα άλλους 15! Και μετά άλλους 30! Και τέλος άλλους 100! Σύνολο τώρα έχω 148! Τι κάνω πλέον κάθε μέρα?
      Μπαίνω μια φορά τη μέρα για να κλικάρω τις διαφημίσεις μου(2 λεπτά το πολύ μου παίρνει), και στις  23:50 μπαίνω ξανά για να κρατήσω αναλυτικά στατιστικά. Ποιος έκανε κλικ,πόσα κλικ, να βλέπω ποιος έχει μέρες να κάνει κτλ(κοντά στα 15 λεπτά διαρκεί). Αποτέλεσμα? Κοντά στο 1,5 δολάριο τη μέρα με ούτε 20 λεπτά ενασχόληση! Και αυτά τα χρήματα είναι μόνο η αρχή!
      Περιμένετε και το επόμενο άρθρο μου για να διαβάσετε τον τρόπο να πολλαπλασιάσω τα κέρδη μου. Καθαρά μαθηματικά, χωρίς κρυφές χρεώσεις! Και όποιος θέλει ακολουθεί!
Διαβάστε τα προηγούμενα σχετικά άρθρα εδώ και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου