Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ο απολογισμός της πρώτης κερδοφόρας χρονιάς στο μεγαλύτερο PtC!

Μετά από πολύ καιρό λοιπόν και όπως ακριβώς είχα υποσχεθεί, ήρθα να σας γράψω ξανά για τον ένα χρόνο που είμαι στο μεγαλύτερο PtC site που υπάρχει, το Neobux. Καταρχήν, μιλάμε για ένα site που έκλεισε πλέον και επίσημα 4 χρόνια ζωής. Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 4 χρόνια! Μάλιστα είναι το μόνο PtC που γνωρίζω το οποίο κάνει άμεσες πληρωμές χωρίς ποτέ να έχει προκύψει πρόβλημα σε κανέναν χρήστη όταν αιτήθηκε πληρωμή. Το επόμενο μεγαλύτερο PtC το Clixsense, κάνει πληρωμές μόνο κάθε Τρίτη. Επίσης ψάχνοντας συνάντησα πολλά spam sites τα οποία ξεφεύγουν από το νόημα αυτού του άρθρου. 

Τι έχει γίνει λοιπόν έως τώρα? Ας ξεκινήσουμε από την αρχή. 
Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, ένας νέος άνθρωπος(εγώ δηλαδή!) έψαχνε να βρει έναν τρόπο να αξιοποιήσει τις πολλές ώρες που περνάει στον υπολογιστή με κερδοφόρο(χρηματικά) τρόπο. Μετά από πολλές αναζητήσεις, βρήκα μια ενδιαφέρουσα ιδέα, τα λεγόμενα Paid-to-Click sites, δηλαδή σελίδες που σε πληρώνουν για να βλέπεις τους διαφημιζόμενους τους. Όλο αυτό ακούγεται πολύ καλό, αλλά τα ερωτήματα τύπου : πόσο πληρώνουν, πότε μπορώ να πάρω κάποια χρήματα για ελέγξω την αξιοπιστία τους και τι πρέπει να κάνω εγώ με τριγύριζαν από την πρώτη στιγμή. Εκεί πάνω βρήκα ένα παλικάρι που μέσα από ένα blog(καλή ώρα!!!) προωθούσε καμιά 30αριά PtC θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να κερδίσει άμεσους refferals. Πάνω σε αυτό ξεκίνησα και εγώ να γράφομαι σε πολλά σπαταλώντας πολλή ώρα κάνοντας συνεχόμενα κλικ σε πάρα πολλές διαφημίσεις. 
Εν τέλει κουράστηκα και άρχισα να ψάχνω κάτι λίγο καλύτερο. Και βρήκα κάτι πολύ καλύτερο: το Neobux. Αρχικά μιλάμε για το μόνο ξένο site που είναι και στα ελληνικά, με πάρα πολλά ξενόγλωσσα sub-forums τα οποία βοηθάνε τους χρήστες να εκφράζουν τις απορίες τους στη μητρική τους γλώσσα(πιστέψτε με, τεράστιο πλεονέκτημα!) και με πάρα πολλούς χρήστες ενώ όπως είπαμε παραπάνω, μόλις έκλεισε 4 χρόνια ζωής. 
Διαβάζοντας λοιπόν τα διάφορα φόρουμ, ανακάλυψα ιστορίες ανθρώπων που πέτυχαν μέσα από αυτό το site και ήθελα να μάθω τον τρόπο. Δείτε και εσείς εδώ τους πιο επιτυχημένους Neobux users. 
Ο πρώτος που αναφέρεται, o reggen666 είναι μάλιστα Έλληνας και θα τον βρείτε και στο ελληνικό φόρουμ να προσπαθεί να σας λύσει κάθε απορία και στο παρακάτω link θα δείτε την ιστορία του για το πως βγάζει 2500$ καθαρό κέρδος κάθε μήνα, καθώς και τα 10,000 $ που έκανε ανάληψη!


http://www.neobux.com/forum/?/5/57348/2500-Per-Month-Pure-Profit/&rh=64696D6D6973656C


http://www.neobux.com/forum/?/6/225690/1000099-is-a-nice-number/&rh=64696D6D6973656C


Επάνω σε αυτόν λοιπόν πάτησα κι εγώ. Ξεκίνησα να νοικιάζω refferals(εδώ εξηγώ τι είναι), να κάνω τα κλικ μου κάθε μέρα και να κρατάω αναλυτικά στατιστικά(το πιο βασικό στο Neobux για να είσαι επιτυχημένος) Αφού λοιπόν έκανα τον απολογισμό μου μπορώ να σας αναφέρω και με νούμερα τι έχει συμβεί. 
Μιας και είχα μια οικονομική άνεση πέρυσι το καλοκαίρι, επένδυσα κάποια χρήματα στο Neobux
Σύνολο = 340€ ή 470$ με το τότε συνάλλαγμα(τώρα είναι πολύ πεσμένο το €υρώ δυστυχώς)
Αυτή τη στιγμή έχω λοιπόν μέσα στο Neobux(όχι σε χρήματα αλλά σε "υλικό", δηλαδή refferals αφού επανεπενδύω ότι βγάζω) σύνολο χρημάτων = 900$. 
Πώς το βγάζω όμως αυτό το νούμερο; Θα το θέσω όσο πιο απλά γίνεται. 
Εγώ από πέρσι τον Ιούλιο έχω αναβαθμίσει την συνδρομή μου σε Golden, δηλαδή συνδρομή με περισσότερα περιθώρια κέρδους και κόστος 90$ το χρόνο. Επίσης, αγόρασα ακόμα μία συνδρομή για τον επόμενο χρόνο από το χειμώνα κιόλας. Οπότε σύνολο 180$. 
Επίσης έχω 648 refferals που ο καθένας κοστίζει πλέον 1,23$ για τους 8 μήνες που τον ανανεώνεις για να τον έχεις δικό σου. Σύνολο: 648*1,23= 797$(περίπου 800$ δηλαδή)
Προσθέτοντας λοιπόν τα δύο παραπάνω νούμερα(αφαιρώντας 80$ από την συνδρομή που λήγει τον Ιούλιο), προκύπτουν τα χρήματα που έχω μέσα στο Neobux. 
Έβαλα δηλαδή 470$ τον περασμένο Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο και σήμερα έχω 900$ αξία! 

Σχεδόν λοιπόν διπλασιασμός μέσα σε έναν χρόνο "δουλειάς", γιατί αυτό δεν είναι δουλειά από άποψης χρόνου που διαθέτεις αλλά είναι δουλειά από άποψη εισοδήματος!


Για το τέλος άφησα μια ακόμη μεγάλη καινοτομία του Neobux, το AdPrize(δείτε εδώ πόσοι και τι έχουν κερδίσει, όπως τα γράφουν οι ίδιοι)! 
Κάθε φορά λοιπόν που οποιοσδήποτε χρήστης βλέπει μία διαφήμιση του δίνονται τρεις "λαχνοί" για να κερδίσει κάποια δώρα(εδώ μπορείτε να δείτε τα δώρα αναλυτικά)
Υπάρχουν λοιπόν χρήστες(εγώ ξέρω έναν Έλληνα) που έχουν κερδίσει δύο φορές Golden συνδρομή, δηλαδή 180$! Εσύ τι περιμένεις λοιπόν; 
Αντίστοιχα άλλα site δίνουν μέγιστο έπαθλο 5$ ενώ εδώ δίνονται μέχρι και 50$ σε χρήματα με το σύνολο των βραβείων να φτάνει τα 2500$ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ παρακαλώ!!!


Εδώ λοιπόν μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου και να ακολουθήσεις και εσύ τα βήματα μου για να αρχίσεις να κερδίζεις χρήματα. Μην κάθεσαι λοιπόν, ξεκίνα τώρα!


Μη διστάσετε να με ψάξετε και εμένα στο ελληνικό φόρουμ. Το όνομά μου είναι dimmisel. Σας περιμένω στην παρέα μας. 

3 σχόλια:

  1. Μιας και ασχολείσαι με λεφτά στο διαδίκτυο θα πρότεινα να κοιτάξεις και αυτο εδώ το άρθρο:

    http://smartathens.gr/jbp/

    Πολύ περισσότερα κέρδη, χωρίς απαραίτητα μεγάλο ρίσκο! Take a look!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Neobux είναι ένα γνωστό και αξιόπιστο PTC site που πληρώνει. Για πληροφορίες σχετικά με το site αυτό, καθώς και για την κατάλληλη στρατηγική που πρέπει να εφαρμόσει κάποιος για να έχει αποτελέσματα, http://solutionfinder.info/pay-to-click/

    ΑπάντησηΔιαγραφή