Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

O μεγαλύτερος Ptc! Ενότητα 4: Πώς να πολλαπλασιάσω τα κέρδη μου...

     Στο προηγούμενο μου άρθρο σας έγραψα ποια είναι η καθημερινότητα που μου παρέχει 1,5 δολάριο περίπου τη μέρα για τους επόμενους 8 μήνες τουλάχιστον. Φτάνουμε τώρα στο κομμάτι όπου θα αρχίσουμε να μιλάμε για αληθινά κέρδη που αξίζουν και τον κόπο για να ασχοληθεί κάποιος με αυτά τα Ptc σάιτ. Θα σας αναλύσω λοιπόν τι θα κάνω εγώ και ποιες οι πιθανότητες μου για κέρδος και για πόσο κέρδος μιλάμε.
     Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από την αρχή να τα βάλουμε κάτω εντελώς λογιστικά και μαθηματικά για να δούμε έξοδα και έσοδα. Ας αρχίσουμε από τα άσχημα,τα έξοδα.
     5 πακέτα που θα έχω από 100 refferals σύνολο 500 refferals, ανανεωμένους για 240 μέρες(τους αγοράζω δηλαδή για σύνολο 9 μήνες με μεγάλη έκπτωση επειδή ανανεώνω για πολλές μέρες)  σύνολο κόστους 20*5(κόστος αγοράς refferals) + 112*5(κόστος ανανέωσης για 8 μήνες) =  660 δολάρια και σε αυτά προσθέτουμε την αναβάθμιση πακέτου σε Golden για αύξηση κερδών κόστους 90 δολάρια για ένα χρόνο. Σύνολο 750 δολάρια = 530 ευρώ με σημερινό συνάλλαγμα.
Ας δούμε τώρα τα έσοδα μου σε ένα 9μήνο. Εδώ ενδεικτικά θα βάλουμε το χθεσινό μέσο όρο που είχα από κλικ,1,50 ανά άτομο.
     500 refferals * 1,5 κλικ το άτομο = 750 κλικ τη μέρα.
     Κέρδος κάθε κλικ = 0,01
     Άρα 750 * 0,01 =  7,5 δολάρια τη μέρα!
     7,5 δολάρια τη μέρα επί 270 μέρες = 2025 δολάρια σε 9 μήνες!
   
Συνολικό κέρδος ? 2025 - 750 δολάρια = 1275 δολάρια σε 9 μήνες! 900 ευρώ περίπου κέρδος

Απλά αναφέρουμε ότι μέσος όρος είναι οι διαφημίσεις που ένας refferal μας βλέπει κάθε μέρα
(4 μόνιμες μπορεί ένα Standar μέλος να κλικάρει κάθε μέρα την ίδια ώρα).

Αυτό το ποσό λοιπόν αλλάζει ανάλογα με το μέσο όρο μας. Αν ο μέσος όρος μας πάει στο 2,00 ή στο 1,00, μπορείτε να κάνετε τους δικούς σας υπολογισμούς.

Δείτε εδώ,εδώ κι εδώ τα προηγούμενα άρθρα μου σχετικά με το θέμα των Ptc sites
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου